Bölüm Kalite Sorumlusu
Doç. Dr. Halime TÜRKKAN
Bölüm Kalite Öğrenci Sorumlusu
Derin AS
GRA ÖZDEĞERLENDİRME RAPORU 2024 1Ocak-31 Aralık 2024 GUNCEL
https://gra.baskent.edu.tr/kw/upload/637/dosyalar/gra-od-24.pdf
Q Yayınlar
Sıra Numarası |
Makalenin Adı |
Makalenin Yayınlandığı Dergi |
Makalenin Yayınlandığı Yıl |
Yazarları |
Q Seviyesi |
1 |
“Anadolu Güzel Sanatlar Liseleri Resim Öğretmenlerinin Bölümlerinde Uygulanan Sanat Eğitimi ile İlgili Görüşleri |
Mili Eğitim |
2007 |
Prof. Dr. Serap Buyurgan |
Q4 |
2 |
“The Expectations of the Visually Impaired University Students from Museums”, , s. 1167-1204 |
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri/ Educational Sciences: Theory & Practice |
2009 |
Prof. Dr. Serap Buyurgan |
Q4 |
3 |
“Görme Engelliler Eğitimi Anabilim Dalı Öğrencilerine Yönelik Programlı Bir Müze Ziyareti” |
Milli Eğitim |
2009 |
Prof. Dr. Serap Buyurgan |
Q4 |
4 |
“Sosyal Risk Altındaki Çocukların Eleştirel Düşünme Becerileri İle Problem Davranışları Arasındaki İlişkinin Görsel Sanatlar Eğitimi Yoluyla Çözümlenmesi”. |
Education and Science |
2017 |
Prof. Dr. Serap Buyurgan |
Q2 |
5 |
“Verimli Bir Müze Ziyaretini Nasıl gerçekleştirebiliriz”. |
Milli Eğitim |
2017 |
Prof. Dr. Serap Buyurgan |
Q4 |
6 |
Görsel Sanatlar Dersi Kazanımlarının Bilişsel- Duyuşsal-Psikomotor Alan Becerilerinin Aşamalarına Göre Sınıflandırması |
Mili Eğitim |
2011 |
Prof. Dr. Eylem Tataroğlu |
Q4 |
7 |
Evaluation of Visual ArtsLesson Gains According tothe Learning Steps ofCognitive, Affective, Pyschomotor Areas
|
European Journal of Educational Research |
2012 |
Prof. Dr. Eylem Tataroğlu |
Q3 |
8 |
Effects of art/design education on meta-esthetics consciousness offine arts students |
Educational Research and Reviews |
2015 |
Prof. Dr. Eylem Tataroğlu |
Q4 |
9 |
Differences in Meta-Aesthetic Consciousnessin Students Taking Fine Arts, Design and AcademyEducation
|
Educational Research and Reviews |
2016 |
Prof. Dr. Eylem Tataroğlu |
Q4 |
10 |
Evaluation of Turkey's2013 Visual Arts (Grades1-8) Curriculum |
Educational Research and Reviews |
2019 |
Prof. Dr. Eylem Tataroğlu |
Q4 |
11 |
Osman Hamdi Bey:19.Yüzyılın Türk Müzecisi-Devlet Adamı – Ressamı -Sanat Eğitimcisi -Arkeoloğu |
Milî Eğitim |
2019 |
Prof. Dr. Eylem Tataroğlu |
Q4 |
12 |
A Collection of Historical and Contemprorary Literature Reviews and Resource Report on teh “Gifted” in the History of Educatiom in Turkey: An Exploration |
International Journal of Educational Reform, SAGE |
2022 |
Prof. Dr. Eylem Tataroğlu |
Q3 |
13 |
Art/design content in teacher training programs in Turkey (1848-2022) |
Cogent Education |
2023 |
Prof. Dr. Eylem Tataroğlu |
Q2 |
Dış Paydaşlar
Murat Dorkip (REKMAY)
Prof. Çiğdem Demir (Hacıbayram Veli Üniversitesi) Özgeçmiş için tıklayınız.
Doç. Dr. T. Efe Varol (Atılım Üniversitesi) Özgeçmiş için tıklayınız.
Cankat Tigin Öztemiz (Gamegine) Özgeçmiş için tıklayınız.
Emre Gürdap (Lead CWG) Özgeçmiş için tıklayınız.
Aziz YAYLA (Ankara Reklamcılar Derneği) Özgeçmiş için tıklayınız.
Kalite Güvence Sistemi Esasları:
Yüksek Öğretim Kalite Güvencesi Yönetmeliği
Başkent Üniversitesi Kalite Güvence Sistemi
Formlar
Öğrenci Toplulukları
Öğrenci Toplulukları Kuruluş ve İşleyiş Yönergesi
Öğrenci Toplulukları Çalışmalarına İlişkin Esaslar
Ders Yapma Yöntemleri
Grafik Tasarımı Bölümü Ders Yapma Yöntemleri
Ölçme ve Değerlendirme
Bölüm Etkinlikleri:
Grafik Tasarımı Bölümü Etkinlikleri
Sınavlarda Dikkat Edilecek Konular ve İlgili Belgeler